VILKEN DAG !

Efter att jag åkt hem o duschat o allt gick allt åt helvete med dagen XD
fick ruscha till bussen mot göteborg , det var ju ncie där ,jag och mitt vanlij luder (L) HAHAHAHA !
kom underfund med att det inte var våran dag idag asså , jag tog på mig skinnjacka för det
var fan sketa varmt men kom underfund med att det vari nte lika varmt när solen gick ner .....
HAHAHA ..

det första jag hör när jag säter mig i bilen är grenade med bruno mars o då
börjar jag koka av ilska XD hahaha jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!
FÖR DET STÄMMER INTE!!!!!!!!!

sen ignonerar den där mig ! ;D

Sen så fuckar min LG upp totalt , så jag vet inte ens om den funkar längre !
Jävla glad btw att jag byter nummer på måndag :)
börjat få anklagelser nu också !: )

& blir sviken sviken , fullt av lögner .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback