blabla

efter allt det , är du garanterat den sista o de visste jag redan då .
den första o den sista .. det har gått en sån lång tid och otroligt att man
fortfarande kan känna sig djupt lika depp av samma ord man fick höra då .
det är svårt att glömma något som verkligen gjorde en lycklig .
lasse stefanz - tänk på mig ibland .
Den låten kommer alltid få mig att tänka på dig det vet du .
nu säger jag som dem sjunger i refrängen ..
tro på kärleken , du kommer finna den & låt ditt hjärta slå
för nån du litar på ..

men inte för mig .. snälla..



Marcus kom tillbaka och höll mig sällskap , hahah höll på att somna
gud vad social jag är ! :D
han stack nu vid 10 ungefär .. buhu .. Haha :)
låg och glodde massa serier ! :) hihi ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback