blablabla ,mens dag

idag har jag vart rätt mens också , irriterad på jävligt mycket också :s 
HAHA vafan är det med mig ? är det kanske trycket som börjar ta nu att jag snart åker . 
spännande eller något , jag blir typ nervös eller något . vet fan inte , kopplar inte mig själv ibland .
Men nu känner jag mig lite mer taggad inför studenten fast planeringarna gick åt helvete ,
men vi ska ändå göra allt bättre ! 
vart i skolan idag och så , haha . Gjort klart mitt projektarbete hallelujah . 
Imorrn blir det ridning sen ungdomsmottagningen och sen vettefan .. HAHA.. 
neej , nu ska jag sova . 
Hoppas på ett fint hopp pass med älskade esteban imorrn !(L) 
blir trots allt sista !
btw, biljetterna är bokade och klara nu ! :D 
Ser framemot resan som fän !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback