Downdowndown ..

Jag vet inte vart jag är på
Jag står på baksidan
Och jag är trött på att vänta
Väntar här i linje och hoppas att jag hittar vad jag har jagat.
Jag sköt för himlen
Jag fastnar på marken
Så varför försköer jag?, jag vet jag kommer att falla ned
Jag trodde jag kunde flyga, så varför drunkna jag?
kommer aldrig veta varför det är på väg ner ..
Jag vet inte vart jag är på, jag står på baksidan ..
Och jag är trött på att vänta, Väntar här i linje och hoppas att jag hittar vad jag har jagat.
Jag sköt för himlen men jag fastna på marken ..
Så varför försköer jag?, jag vet jag kommer att falla ned
Jag trodde jag kunde flyga, så varför drunkna jag? kommer aldrig veta varför det är på väg ner ..
Inte redo att släppa taget, för då vet jag aldrig vad jag kan missa
Men jag saknar alldeles för mycket
Så när jag ger upp vad jag har varit o önskar för..
Kan inte hitta en annan väg runt och jag vill inte höra ljudet, att förlora det jag aldrig hittat ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback