förlåt

denna helgen har vart helt fucking amazing .
igår visste jag inte ens vad jag hette typ . HAHAHAHHA ..
dock ramlade jag och slog i knät åtta helvete :/ för en kant. HAHA
Sen slog jag i huve i duschen ... HAHAHA nej jag skulle gå o kissa så ramla jagi n i duschen :O
mysig middag hemma med nära o kära i fredags .
och igår var det med lisa och hennes familj o släktingar o vänner :)

den här veckan har bara gått ut på smärta har jag märkt !
Psykiskt o fysiskt ...
måndag och tisdag var jag allmänt sne på allting .. lite grejer ..
onsdags ramla jag och esteban omkull o fick han på mig ..
det gjorde både ont i kroppen och det var jävligt hjärtskärande för jag trodde
han blev skadad ... fyfan ... torsdags fick jag veta att Eja (min förra unghäst) dött :(
o fredags bad jag viss person dra åt helvete , för de gjorde så fan ont asså o se massa skit .
PÅ MIN O LISAS STUDENT!!!!!!
Hahha ..
igår var det ba fysisk smärta i mitt knä och huvud ! hahaha ..

jag är så dålig på o säga förlåt , jag är så riktigt jävla dålig på det .
jagä r så jävla bra på att vara idiotisk och tyken åtta helvete .
Det värsta som är , jag ångrar inte vafan jag säger heller ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback