hejhoppgummisnopp!

Har fan inte sovit mycket inatt .. somnade väl vid halv 6 tror jag ... 
bara låg och tänkte hela tiden . med vovven på ena sidan och katten på andra.. 
Allt har bara vart katastrof denna veckan som var , tur att en ny har börjat .
Låg o tänkte på massa jävla minnen , dels med eja peja teeny weeny :( 
som har försvunnit .. precis som sin bror ...
precis som thunder gjorde.. precis som allt gör .. 
kommer ihåg så väl när vi hade fått henne . jag valde henne . 
Vi var i stora hagen i grästorp och skulle hämta erik , för det var han vi skulle ha från början 
så gick hon efter mig hela tiden .. och hon var så förbannat söt . haha .. 
så fråga jag om vi kunde köpa henne också ...
även om mamma o jag delade på henne var det min häst .. 
min vilda unghäst :( hon gick inte att tygla asså haha .. 
vi gav bort henne inte fr så längesen och nu är hon död ...
Tänkt på andra minnen med , som vart dem senaste månaderna .
personligt o oviktigt .. det kanske är viktigt för mig ..
vila i frid mina älsklingar!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback