jävlar i min själ ...

Här är vi ,e det inte bekant?det är konstigt, allt vi har gemensamt
Och ditt sällskaå var precis det jag behövde då..
på något sätt känner jag att jag borde be om ursäkt för jag är bara lite skakad genom vad som händer inuti ..
Jag borde gå innan min vilja blir svagare och mina ögon börjar att dröja kvar , längre än de borde ...
Jag borde gå innan jag förlorar min känsla av skäl och denna stund innehar mer mening än det någonsin skulle kunna....
Det är så svårt att hålla mitt lugn och låtsas att jag inte ser...
ditt skratt var rent och opåverkat o det skrämmer mig att känna väl den plats jag bör inte gå
Jag vet att jag måste ta den ädla vägen för jag vill inte att du frågar om de avsikter som jag har...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback