Studenten , 6 dagar kvar

nu är lisa iväg på utbildningshelg buhu :( 
men men , om 6 dagar är det studenten och ingen bil har hittats :s 
TEMPO GUBBAR FÖRFAN ! :O 
åker om exakt 3 veckor och 1 dag , blir borta jätte länge .. 
försöker komma hem till juli så jag kan hälsa o gratta alla .. 
vet dock inte hur länge jag är hemma ,blir nog max 1 vecka :) men tror inte ens så länge . 
Tillräckligt länge att kunna va med familjen och lisa och alla andra då :)
grovplanering , hittat klänning till trädgårn efter studenten . 
Får låna en av marica :) måste fixa dricka o skit ;o 
känner mig cp stressad nu alltså ... 

jaja , vill ut med hundarna nu en stund iaf ^^
vill bara skriva en grej angående hockeyn . 
Sverige - Finland i final , sverige är lyckliga fatt dem slapp "mardrömslaget" ryssland .
MEN , tänk på att finland vunnit över dem 2 gånger inom period på en vecka , och det är de som skrämmer 
slag på en hel del personer har jag märkt då jag ser fina kommentarer där folk skriver
"HATAFINLÄNDARE , HATA FINLAND , HATA FINNLAND SKICKA UT DEM UR LANDET OCKSÅ" 
och massa sån skit , GE FAN i o kolla på hockey om ni är dåliga förlorare . 
det ligger verkligen i bakhuvudet att hata de laget som är mycket bättre , det märks !
OCH dem som inte följde matcherna , säg ingenting så vida ni inte kollat . 
Sverige har förlorat värdiheten förlänge sen . 
Längtade efter sverige - ryssland faktiskt så man kunde få se 3 kronor kross , 
men det lär det bli ändå imorgon !
& att klaga på att "Pucken nudda målvakten" när det gällde mikael granlund .
hade pucken nuddat eller klubban nuddat målvakten hade pucken aldrig åkt in . 
sluta klaga svenskar ! känn ingen jävla rädsla för somsagt 
MÅ BÄSTA LAG VINNA !:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback